دانلود آهنگ جدید اشکان مرتاض به نام برگرد با کیفیت بالا
نوشته شده توسط : همدمه تنهایی

دانلود آهنگ جدید اشکان مرتاض به نام برگرد با کیفیت بالا

با دو کیفیت 320 و 128 و لینک مستقیم

 

برگرد

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ جدید اشکان مرتاض به نام برگرد

 

دیگه بعد تو روزای من سیاهه فکر نکن دلم بعد تو رو به راهه

اسممو بیار دوباره ، سهم من شده ازت یه یادگاری

این دیوونه رو دیگه دوسش نداری عشقشو به روت نمیاری

برگرد و نذار باورم بشه عشقی تو دلت نمونده

برگرد و بگو غیر من کسی توی زندگیت نبوده

♫♫♫

غیر ممکنه بری از خیال من فکر تو شده تموم دنیای من

مثل تو دیگه ندیدم ، من کنار میام با همه سردیات

عشقمو ببین زود منو یادت بیار نه نکو دیگه تو رو نمی خوام

برگرد و نذار باورم بشه عشقی تو دلت نمونده

برگرد و بگو غیر من کسی توی زندگیت ن





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید اشکان مرتاض به نام برگرد با کیفیت بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: